Konuyu nasıl anlatsam bilemedim 🤦🏼♀️ ayda 3 yada 4 gün temiz gezebiliyorum sürekli kahverengi akıntı gibi pıhtılalar geliyor ama biraz fazla oluyor. Ocak ayinda bı operasyon geçirdim doğumdan sonra içim temizlenmemis çok kanamam olduğu için temizlediler. Ondan sonra geçen ay normal kan şeklinde adet gördüm 10-15 gün sürdü ve bitti aradan 3 gün geçti ve yine kahverengi gelmeye başladı artık kafayı yemek üzereyim koronadan dolayı hastaneye de gidemedim. Aranızda var mı böyle bişey yaşayan 🥺🤦🏼♀️