Oykutosum Alparslanmervee e devlette ödeme aşamasına düşünce yatmış oluyor 45 gün dediler ama daha önce yatmış ben dün çektim
Deletedmom335 Kizlar ödeme yapılmamış daha gittim ödeme aşamasında gösteriyor yazanlar boşuna gitmeyin
Deletedmom44 Kızlar şimdi PTT bin müşteri hizmetlerini aradım benim e devlette ödeme aşamasında görünüyordu mayıstan beri ama 17 haziranda yatmış öğlenden sonra çekicem sizde arayıp öğrenin 4441788 PTT müşteri hizmetleri 😂😂yaşasın bebeme ciciler alayım hemen
Deletedmom44 Hatice-ert Oykutosum aynen ewt öğleden sonra çekcem müşteri hizmetlerini aradım öğrendim
Hatice-ert Edanurdg aldım ödeme aşamasında yazdıgına bakmayın yatmışş bayadır duruyomuş hatta boyle yazanlar varsa gıdıp ceksın
Eegeem Doğum yapan tüm anneler mi alabiliyor Ben çalışmıyorum ptt yi arayıp mı öğrenicem bilgi verebilecek olan wsr mı
Alparslanmervee Eegeem evet dogum yapan size hastanede bilgi vermedilermi hem sut parasi hemde dogum parasi aliniyo toplamda 500 tl sut parasi esinize yatiyo 200 tl dogumda size yatiyo 300 tl ama ilk once hastane size kayit acmasi gerekli bunun icin
Deletedmom44 Alparslanmervee çok denedim en son bağlandı ama nerdeyse 15 20 dk bekledim ve aldım paramı