Ek Gıda yönünden o kadar bilgisizimki 6 ayda geçtik ek Gıdaya 1 ay boyunca oğluma aynı şeyleri yedir yedir bende oda bıktı bu ay doktoru değiştirdim ayın 6sında gidicem ama çok korkuyorum çok riskli bir ayda değiştirdim doktor 7. Ayda ne bilim içim garip sürekli 11 de meyve püresi şeftali yada kayısı dışına çıkma dedi ama ben çıktım muz koydum içine bazen öğlen sebze püresi kabak patates havuç pirinç ikindi yoğurt ama yoğurda 3 hafta başlattı 7. Ay olurken diyim midem bulandı aynı şeylerden ben de kafama göre takıldım kemik suyu kaynattım irmik corbası yaptım tarhana yaptım verdim ben bilmiyorum ne yedirip ne yedirmicegimi ve çok üzülüyorum kendimi yeterli hissedemiyorum bana yardımcı olurmusunuz 7 ayda neler verilir neler yaparsınız