Merhaba kızım 15 aylık 10 gündür yemek yerken çığlık çığlığa kalıyor tabağı görür görmez doktora götürdük tüm tahlilleri temiz çıktı
nutrigen üzüm şurubu önerdi zorlama dedi ama resmen aç anne sütü alıyo ama tek ğöğsümden besleniyo oda artık yeterli gelmiyor ne yapıcam şaşırdım diş çıkarma dönemlerinde olur dedi doktorumuz özel bi damla yaptırdı ama yine de aynı bu durumda olanlar var mı başka önerisi olan