Bse Arkadaşlar bebeğim lansinoh ve avent biberonları diliyle ittiriyor önereceğiniz biberon varmıdır? Resmen aç duruyor 4aylık bu arada lütfen öneride bulunun çok üzülüyorum
sbakici Bse benimki de 4 aylık. Sıcaktan ememiyo diye sağıp vermek istiyorum süt. Avent ve Chicco denedim ikisini de almadı, öğürüyo ağzına değince. Lansinoh deneyecektim ama şimdi emin olamadım.
Balkzm_0604 Bse canım ben kızıma 1 aylıkken vermeye çalıştım biberon almadı wee nin kimi damaklı biberon başlığı aldım yine almadı sonra mamajoo aldın ilk denemede tuttu ben çok memnun kaldım biberondan çok güzel anne göğsu uyumluymuş denemenin tavsiye ederim 🌼
Heygidi72 sbakici merhaba lansinoh biberonu verebildiniz mi ? Benim bebeğimde almıyo bu iki markada öğürüyo şuanda 😢
ShrBakar Kızlar bu aylarda meme ve biberon reddi olabilir ayrıca sıcakların da etkisi var , 2.5 aylıktan 4.5 aylığa kadar komple red yaşadık 1.5 ay güzel içti herşeyi şuan 6.5 aylık yine red başladı, Allah yardımcımız olsun 🙏
Bse Aynen 3 aylıkken başladı 4,buçuk aylık artık uyurken bile bazen ittiriyor gittikte yemesi azaldı çok üzülüyorum
Yagmur2019 Bse o biberon kaynaklı olmayabilir şu an 4.ay atağı yaşıyordur muhtemel hepimizin kabusu🤦♀️ Meme-mama reddi çok oluyormuş bende benimkine uykuda zorla veriyorum bizde yeni 4 aylık olduk birkaç hafta daha gidecekmiş böyle huysuzluk hep kucakta olmak istemesi yememesi normalmiş
amineerva Bse nuk vardı ben de bir anda almamaya başladı 4 aya bir hafta var. Avent aldım onu biraz daha aldı ama iştahsızlık var herhalde bu zamanlarda
sbakici Heygidi72 ara ara hep verdim ne tepki verirse versin, biberonu boş verdim alıp oynadı, 1 ay falan sürdü ama bu süreç :/
Mutllulugum Bizde Chicco biberon kullanıyoruz doğduğundsn beri 3.ay girmesine yakın almamaya başladı eşimle düşündük acabA mamayı mı istemiyo biberonumu diye önce mamayı değiştirdik içince biberonu bırakmadık