Ipekk [bilinmeyen] karnına baskı olduğu için öyle rahatlıyor olabilir. Benim bebeğim küvözde kaldı hep öyle yatırıyorlardı. Gazını rahat çıkarıyormuş. Tam daldıktan sonra çevirincedemi uyanıyor
Ozustaseyma [bilinmeyen] Benim kızımda öyleydi doktorumuz da birşey olmaz ilk 3 ay böyle yatmak ister sonra zaten istemez demişti gerçekten de öyle artık istemiyor yanı büyüdükçe huyları çok değişiyor ☺️
teachersrn [bilinmeyen] 3 ay 20 günlük hala yüz üstü uyuyor başka türlü dalamıyor dalsa bilse hemen uyanıyor sırt üstü yatıramadım bir türlü kundağa zaten alıştıramadım en baştan yapmadığım için
Mehmetalp [bilinmeyen] 6 ay 5 günlük hala öyle yatar. Direk yatağın üzerine ( yorgan veya başka şey olmadan. ) çarşafına yatır. Kafasıda yan duruyorsa birşey olmaz merak etme
teachersrn [bilinmeyen] aynen öyle düz yerde yatırıyorum kendi çeviriyor kafasını zaten ama altına hiç bir şey koymuyorum lastikli çarşaf dışında, çünkü elleriyle toparlayıp burnuna getiriyor müslinin üzerinde yatırıyordum bazen, toplayıp yüzüne getirdi hep