çpk geçmiş olsun sütünüzü sıkın sürekli sıvı şeyler tüketin kayısıyı kaynatıp veya erigi kaynatıp püre halinde bol bol için kabızlıga ben öyle yaptım ve mutlaka krem alın sütünüde bol bol emzie ve ilk başlarda mama kullanman skıntı olmaz bende kullandım 1 ay bol bol sıktım sütümü onu içirdim sütüm iyice gelsin diyr , testide genelşikşe yanlış cıkabliyor inşAllah oda öyledir kafanıza takılmaz Allah yardımcınız olsun eş konusundada ama bemce cok güçlü bi anne olcaksınız 🌺