Fadimelina valla bende keserim derdim eşim kesince hemen kendim yaptım biraz zor banada komşum gelmişti o gosteedi böle kes diye o günden sonra şükür bişey olmadı bence pes etme çünkü her zaman eşler olmuyor misal bugün ben kestim daha bayram günü kesmiştim zan geçtikçe iki günde bir bile kesmen gerekecek elleri ağzında sürekli ıslak çok çabuk uzuyorrr