Oğlum 6 aylık oldu 5. Ayından beri ara ara bezinde pembe lekelenmeler oluyor.5 ayında dr götürdüm idrar testi ve kültüre bakıldı sonuçlar temiz. Susuz kalmış su ver dedi. Suyu verince de geçmedi. Bu aralarda da emerken de ağlayıp bırakıyordu. Ben de yetersiz beslenmeden kaynaklanıyordur diye mama takviye etmeye karar verdim. Sonra bir ara geçti şimdi yine başladı. Ek gıdaya dr önerisiyle 5 aylıkken başladık şu an her şeyi yiyor yemesi gereken baya da istekli ama mama ve memeye o kadar değil.Kilosu normaldi şimdi 1 kilo almış 1 ayda fazla kilo almış sanırım bugün aşımız vardı ebe neden mama veriyorsun verme hiç gerek yok dedi kilosu fazla. Mama ve suyla da çözülmedi sorun. Yani bezindeki leke neden oluyor ben anlamıyorum artık. Başına gelen ya da fikri olan var mı?