Merhaba öncelikle kayinvalidem bakıyordu bebegime kayinvalidem kayinbabam pozitif çıktı bebeğinde yüksek ateş vardı dişten kaynaklı düşünüyorduk biz sonuçlar hastaneden geldikten 1 gun sonra geldi eşimin ailesi hastanede yatıyor bugün eşim kızım ve ben test verdik kızımın pozitif henüz bizimkiler çıkmadı muhtemelen bizde pozitifiz eğer ben hastaneye yatarsam bebegime kim bakacak süt içen emerek uyur bir haftadır asla ek gida sürmüyor agzina lütfen dua edin bu durumu atlatanlar bilgi verebilir mi birde bebeklere kesinlikle ilaç tedavisi uygulanmıyormuş