duru_20 Owli kendiniz sıkıp ayarlıyorsunuz.O dikiş zamanı için rahat oluyor çünkü latex korseler gibi sert baleni vs yok.Oturup kalkması daha rahat. Yamuna da sopa yutmuş gibi oluyorsun.
ilk dönemde bebek 7/24 anneyle bir memede olduğundan yamuna istesem de takamazdım bir de emzir-gaz çıkart-alt temizle-uyut ve uyu döngüsü oluyor.Yat kalk yamunayla yapamazdım.
Yamunayı taktığım takabildiğim dönem bebeğimin de büyüyüp uykularının daha bi uzun süreli hale geçtiği zaman olabilmişti.
Yani ben 3 korse aldım farklı farklı faydalarını gördüm. Ha hiç owli takmasaydım baştan bu kadar toplar mıydı bilemem ama, o korse olmadan sezaryen sonrası evde bükülü bel ağrılı geziyordum.Onu hep taktım.
Bir de yapısal bir şey var.Benim doğumlarım 41-42 de oldu hep öncesinde normal doğumlarım da var deformasyonum çok fazla.
Sizin ilk doğumsa, fazla çatlak ve büyük bir karın çapı yoksa,cildiniz sarkmaya meyilli değişse tek owli de yetebilir yani.