Lale Bebegimden ayrılamıyorum. Kimseye emanet edemiyorum. Çalışmam lazım ama kimseye güvenemiyorum. Daha 5 aylik 1 yaşına kadar çalışmam diyorum ama durumumuzu kötü olursa çalışmak zorunda kalıcam ama dusundukce kötü oluyorum. Güvenmiyorum kimseye nedense..
Bittersweet Lale off ben 15 gun oldu dogum yapali, bebegi salonda annemle esime birakip da gelip yatak odasinda uyuyamiyorum. 3 ay sonra iznim bitecek ben de kara kara dusunuyorum.
fatima Lale öğretmen mezunuyum.. önümüzdeki eylül çalışmaya başlarım diyordum. ta ki bebeğim doğana kadar doğdukta sonra işler değişti. bağlandım kayınvalideme bile bırakamam 😁😁 çalışmakta isterdim tabii.. ama sanırım evlat daha ağır geliyor
Tosbik Lale eşimle konustum calismk zorunda degilsin yettigi kadar yeriz sikma canini dedi ama elbet caliscam tabi hayat şartlari malum. Bn de nasil aşarım blmyrm ama kötü bsy hakkaten
Lale Oznur911 denemeye çalışıyorum ama içimde bi korku oluyor bensiz durmazsa ya çok ağlarsa flash diye 😥
Lale Bittersweet ben bu yüzden işten çıktım işte canım haklisin valla daha küçücük 🙄 Allahım sabır versin biz annelere
milaseren Bittersweet neyseki yalnız değilmişim. Ben anne yanı yatagında bile yatırmaya kıyamıyorım 😩
Lale fatima aynı bende canim sınavlara girdim kazandım ama gitmedim kızıma ben bakıcam kimseye bırakamam kızıma dedik.esime eşimde sen bilirsin dedim. Güvenemiyorum kimseye kimse benim gibi bakamaz çünkü. Bazen babasına verdiğim zaman öyle bi bakıyor ki gözümün içine sank8 benden ayrılmak.istemiyor gibi
Lale [bilinmeyen] benim annem zaten biraz rahatsız ayakları ağrıyor belinde fitil.var o yüzden ona da kıyamıyorum.
Sumbul1 Lale Çok haklısın bende işe başladım yeni atandım eğer kadrolu olsam izin alırdım ama bu durumda alamıyorum 3 aylık oldu oğlum ama işe başladım 😞 Aprtmanda bir bakıcı bulduk ama rüyama giriyor resmen insan mecbur kalıyor.İnşallah bebeklerimiz iyi insanlarla karşılaştır🙏