Balbebegim12 Arkadaşlar merhaba 😊 kizim suan 8bucuk aylik fakat hala ortada dış belirtisi yok damaklarda kabarma yok ben anlamıyorum bu dişler ne zaman.gelirki 😊 bizim gibi olan var mi
Birkizbiroglan Balbebegim12 bizde 8 buçuk aylığız 😁 diş yok. Kabarma şişme çok uzun süredir var. ama gelmiyor her huysuzlugu ona bağlıyorum ama yok 🙄
Balbebegim12 Birkizbiroglan bizde aynı ne gelen ne giden var 😂 çok zorluyor valla yemek yemez uyumaz huysuz sürekli 😣
Balbebegim12 Fatmanurozgr ne kadar gec o kadar iyi diyorlar ama bu dişler çıkana kadar yandık huysuzluk tavan 😁
nazanay Balbebegim12 10.5 aylikken cikmisti kizimin ilk disi. 1 yastan sonra cikaran da var. Biliyorum buyuk heyecanla bekliyorsunuzdur, ben oyleydim ama cikar merak etmeyin :)
Garfield Balbebegim12 aslında geç çıkması daha iyi diğer alanlarda gelişimi daha hızlı ilerler. Diş çocuğu çok yoruyor bir kere patlattığında rahatlamıyor çünkü diş bir kere çıkmaya başladığında ardı arkası kesilmiyor dişleri tamamlanana kadar bu durumu çekiyorsunuz.