Merhaba kızım 8 bucuk aylık iştahsız olmay başladi mama veriyorum yarısını içip birakıyor cok huysuz herseye ağlıyor bu aralar. Dişleri yerine oturmuş dedi doktor ama henüz patlamadı acaba dişden dolayı bukadar iştahsızlık olurmu? Allahtan kaşıkla corba vs yiğiyor ama konu biberona gelince yok istemiyor…