Melekannesi27 Kızlar bebeğim 4 aylık 3 aylıkken beri meme emerken ağlıyo ağzından çikariyo ayakları hareket halinde normalde gazida olsa ne olursa olsun meme emerdi öyle rahatliyodu sizce neden böyle yapıyodur gazdan dolayımı acaba ?
Chawaj45 Melekannesi27 benim de öyle gazi varken biraz tutup sonra katıla katıla ağlıyo bnde artik ağlarken vermiyorum önce sakinlestiriyom masaj yapiyorum öyle veriyorum bnce sende denemelisin