Beyzalmat Merhaba hanımlar, benim 2 buçuk ay oldu doğum yapalı. Hâlâ sarı renkte akintim geliyor azar azar. Normal mi? Başına gelen oldu mu? Yurtdisindayim ve virüsten dolayı da gidemiyorum hastaneye ama çok sıkıldım artık bu durumdan 😔😔
TutuKelesh Beyzalmat 3 ay oldu, hala akıntım var. Sarı değil, normal akıntı beyaz ama sürekli akıyor.