Birkizbiroglan ikizannesi10 vallahi biz 8 aya girdigimizden beri ağlıyoruz 😔 kucaktan inmeme sürekli bana gelmesi ben gidince bırakınca ağlaması 🙄 ayyy çok zor bittim nerdeyse tükendim 15 günde. Biz 8.bucuk aylığız ama daha önce beni hiç bu kadar yormadi 🙈
Mahire96 Birkizbiroglan bende bunları bıre bir yaşıyorum 7ayliğiz😲 çok zormuş Allah yardım etsin Bıze tum Annelere
Birkizbiroglan Mahire96 vallahi zor hayır oyunda oynatamiyorum. Tam karşıma koyuyorum şöyle yapalım hemen bana geliyor ağlıyor 🙄 atak haftası geçiyor son 5 diyor bakalım bekliyoriz 😁😁
Mahire96 Birkizbiroglan bizde tum oyuncakları salona dağitıyoruz tam oynayalım derken hoop Anne kucaği inmek yok ama oynamakta yok bu durumda anlamak zormuş😁