Sndskrsn bu sicakta kundak bunaltiyordur belki bebisi. Bu arada ilk aylar gercekten cok zor ama inan geciyor. Ben de hic uyumadan sabah ederdim ama suan 10 aylik o gunlerden eser yok tum gece uyanmaz. Hepsi geciyor buyuyor da bebegin o minnak halleri kalmiyor iste. İnan ozleyeceksin bebeginin o hallerini de . iyiye odaklanmaya calis biraz sabret. Kendini bilmeye basladiginda degisiyorlar, cok cok tatli oluyorlar. Suan uyumamasi ellerini cikarmasi vs. Cok normal. Bunaldigin zanlarda destek iste ozellikle esinden. Biraz dinlenmeye calis. Tek basina gece gunduz bakmak tabii ki zor.