pirov Oğlum 7 yaşında doğduğunda kalbinde üfürüm vardı, doğum yaptığım hastanede ki çocuk doktoru fark etti, 2-3 çocuk doktoruna daha gösterdik onlarda duydular sonra hemen çocuk kardiyoloji uzmanına götürdük doktor çok önemli bişey değil büyüdükçe geçer dedi, bir rapor verdi bu hastalıkla ilgili, hep yanınızda bulunsun çok acil durumlarda, kaza ateşli hastalık vb. Müdahale eden doktora gösterip bilgilendirin dedi çok şükür öyle bir durumda yaşamadık herhangi bir sıkıntısı yok.
Kızım 7 aylık onda da aynı durumu yaşıyoruz, ama maalesef virüsten dolayı çocuk kardiyoloji gidemedik, dün çocuk doktoru tekrar dinledi, üfürüm devam ediyo götürmeniz gerekir dedi. Bu ay içerisinde randevu alıp götürücez. Umarım küçük çaplı bir sıkıntıdır. Geçmiş olsun.