anneler Bebeğim 1 ay 10 günlük Ama yatmıyor uyumuyor ne yaptıysam ne denediysem 4 - 5 saatten beridir uyutamıyorum gaz sancısı mı var Bilemiyorum ama gazını da Her yemek yedikten sonra çıkarıyorum yani emdikten sonra ne yapabilirim altıda Temiz Bugün yeni kırkımız çıktıktan sonra değişir derler acaba o yüzden mi neden uyumuyor Bir bilgisi olan var mı