Elifezgi_61 Arkadaşlar oğlumun sağ gögsünde nokta kadar kanama oluyor her zıbını değiştiğimde oluyor 2 aydır normal mi
Gulfem_1605 Kizim ilk dogdugunda doktorum sormustu oluyormu diye kizimda olmadi ama birkac gün olmasi hormonlardan dolayi normal demisti. 2 ay olmus size bir doktora götürün en iyisi postunuz üstte kalsin gecmis olsun