sihirli-annem2 Selam kızlar . 14 aylık ni oğlum var . Bu aralar kolunu ısırmaya başladı napsam bilemedim . Doktora mı götürsem ama malum her yerde virüs . Bi de sizlere danışayım dedim. Sizinde var mı böyle bebekleriniz ?
nickimikili Prenses-annesi1 allah allah anlamadım neden yapıyorlar bunu 😪 acaba bu eski gönderiye yazan arkadaşların çocukları ne durumda