Ecis Merhaba, sıkılıp yoruldugunuz doğru, haklısınız. Ancak bir bebeğin emzik gibi kullanması vb. yorumlar dogru değil. 18-24 ay arası yenidoğan gibi emme ihtiyacı oluyor hatta bazen daha da fazla. O yüzden bu dönemi geçici oldugunu kabul edip öyle yol almaya çalısın. Geceleri emmesini kesmeyin, gündüz daha çok meme teklif edin. Park bahçe ye cıkarıp gündüz aralıklarını açmayı deneyebilirsiniz, evde plastik şişme havuz doldurup oynatabilirsiniz. Öğün saatlerinde mutlaka hazır bir yemeğin olması sizi rahatlatır veya eliyle rahat yiyebileceği meyve. Siz ona sık sık sarılıp istediği zaman emebileceği güvenini verin. Zaten hep emiyor demeden siz teklif edin. İnanın farkı göreceksiniz.