Woody o da olur 👏👏 ben çiçeklerime döktüm, çünkü mahalle kedilerine peynir, sucuk, et yemeği yaparsam et, en olmadı marketten mama alıp veriyorum düzenli zaten, çiçeklere yılda bir iki kere coşturan dökülür ya, onun yerine mama döktüm ben baya iyi geldi 😂