Selaaaam! Minnak kızım 1 hafta sonra 4 aylık olacak. Ayakta sallayarak uyutuyorum gündüz tam bir işkence ayağımdan bıraktığım an uyanıyor. Bebeklerin kolayca alıştığı bir uyku arkadaşı var mıdır? İşe yarar mı geç mi kaldım alsam bile. Nasıl uyutucam kendi kendine.