Benimoykum canım idrar poşetleri farklı oluyor aynı problemi oğlumda da yaşadık şehir hastanesinde ilk tahlilimizde allahtan bir kaç tane fazla vermişlerdi hem biraz büyük hem de hemen çıkmıyordu geçenlerde tekrar istediler devlet hastanesi artık vermiyoruz eczaneden kendiniz alacaksınız dedi eczaneden bi kaç tane aldık hep sıkıntı oldu . Elimde diğerlerinden olmasa bizde ne yapacakmışız bilmiyorum. Yapışkanlarında problem olduğu için sorun yaşanıyor eczaneye belirterek mi alsanız özellikle