Firtinbusra 2 aylık bebeğim var bronşit oldu ondan mi geçti bilmiyorum ama çok şiddetli ağrılarım var ilaç içemiyorum sütten bebeğe geçer diye yapılacak bisey var mı acaba
Fatmaugurdoku Firtinbusra parol içebilirsin ıhlamur vb bitki çaylarından ıcebılırsın bol bol terle bebegınde eterlesin sık sık üstünü degıstır ınsallah hemen atlatırsınız dıkkat etmek lazım tam hastalık havalrı
EsraEfee Firtinbusra ayni durumdayim.sabah erkenden aile hekimime gidicem. Kuzum hastaydi.o atlatti bana gecti. Tekrar etkilenmesini istemiyorum