Aslm_m bacım az sana derdimi dökeyim nolur.
Bu gün ben eşim ve adını koyamadığım enerji patlaması yaşayan oğlum çarşıya çıktık. Çıkmaz olaydım. Şuan basım ağrıyor boş boş oturuyorum. Bir çocuk. Yani bir çocuk, çarşının başından sonuna kadar boş boş bağırır mı? Yemin ederim aç değil. Uykusuz da değil. Tek derdi indir emekleyeyim sokakta.. daha önce hiç yapmadım da. Vallahi eğer korona olmasaydı indirecektim.. gezsin milletin yere tükürdüğü köpeklerin işediği sokakta. öldüm resmen.. daha da tövbe..