aLmisMomSs bizde 3 aylık olucaz 1,5 aydan beri gündüz uykuları ve gece ilk geciş uykusuna ayakta sallayarak geciriyorum eşim alıştırdı 🤦🏼♀️ Gece uyandıgında emip yatıyo ama gündüzleri sallanıp geciyo uykuya cok nadir memede uyuya kalıyor artık eskiden de meme de uyurdu oda cok zordu yataga koyar koymaz kalkıyodu