SibelMom Oğlum diş çıkarıyor 3 haftadır eti mor diş çıkmadı bir türlü. Covid nedenli diş hekimine de gidemiyorum. Erupsiyon kisti sanırım. Yaşayan var öı? Bu kadar uzun mor kalması normal mi?
Hunilianne SibelMom gorumcemin oğlunda oldu. Bir Sabah baktığında yoktu. Cok kanar diye düşünmüş ama hic kanamamış kendiliğinden geçmiş
Mahinev SibelMom bizm 2 aydır mor çıkar diye bir umut bekliyorum hem koronadan dolayı gidemedm hemde çıksın diye kesik atıyolarmış nasıl yapıcaklar ufacık çocuk ağzını bile açmıyor inşallah çıksada kurtulsak ☹️
Hunilianne SibelMom 2 aya yakın surdu galiba. Ama bi gecede geçmiş fark etmemişler bile diş doktoruna falan da gittiler bekleyin demis