Zeynep_1 doktorunuz kar-zarar hesabı yapıp vermiştir kullanmanız gerekliyse kullanın. Ben mastit yüzünden hastanede yattığımda damar yoluyla yüksek dozda antibiyotik almak zorunda kaldım ve doktor emzirmemde sakınca olmadığını söyledi. Sonrasında da bir sıkıntı çıkmadı.