TYE ama şöyle de bir şey var her emmek istemesi acıktığı anlamına gelmiylr bende öyle sanıyordum veriyordum hep sonra kusuyordu çiş yapmasını takip et ordan anlaşılır doyduğu benim kızımda ilk doğduğunda emmedi emmedikçe de süt gelmedi bende sağa sağa çıkardım o sağan sütü de kaşıkla verdim yada bunun için şırıngalar var çünkü arkadaşım sezaryan yaptı sütü geç geldi o gelene kadar uğraşmak yerine biberonla mama verdi şimdi gögsünü almıyor alsada biberondaki gibi dolu dolu gelmediği için emzik niyetine alıyor memesini ona dönerse seni çok yorar her emmek istemesini bu sefer doymuyor olarak görüp fazla verebilirsin