Momyyyy Bebeğimi ilk zamanlar 2 saate bir emziriyordum şuan 1 ay 9 günlük artık kendi uyanıyor çoğunlukla 3 saati de buluyor uyanması bazen 3 saatte uyanmazsa ben uyandırıyorum. Genellik 2-3 saat aralıgı yapıyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz
Sinifcianne Momyyyy bizimde 13 gün oldu hala her emzırme sonrası biberon verıyorum mecbur emerek doymuyor göğsümü tuttugu halde
Powermoms Momyyyy 29 gunluguz suan. Gunduzleri her agladiginda meme veriyorum ama uykuya girdiginde hemen saat tutuyorum 2 saat olunca ilk zamanlar kaldirip emziriyorum artik alisti 2 saat olunca kendi kalkıyor. Gecelerinise 2 saatlik uykumuz 3-4 saati buldu kndi kndine uyanmasi brkliyorum. Ne olur ne olmaz ackalmasin diyede alarm kuruyorum
Cansu_ertem Sinifcianne bence emme refleksi yüzünden ve yoksunluk hissi yüzünden öyle aranıyorlar. Yoksa biz 10 günlük olduk. Memede yaşa oğlum desem yok diyecek gibi değil. Minik bi koala yavrusu gibi
Sinifcianne Cansu_ertem Mom14 ağlıyor ama ac belli biberonu verince 60 cc içiyor üstüne bide anca doyuyo ve susuyo sütüm gelmıyo desem değil dolap sağdıgım sütlerle dolu mememi boşaltamoyo zaten hem emiyo hem de üstüne biberonla alınca doyuyor.
Cigdemveminik Sinifcianne benmde kızım 19günlk ilk 15 gün memede doymuyordu aranması normal ama omzumu yanağımı emiyordu resmen peşinden biberon verşyodum şmdi yine biberon verşyorm ama en fazla 30-40!cc içiyor emme sonrası
Momyyyy Sinifcianne peki emmeden sonra kusuyor mu hiç çünkü doktorlar diyor eğer kusursa fazlasını kusar diyor