sevimgulce Yasemin30 gaz problemimiz için vermişti doktorumuz. Çok memnun kaldık. Kakasını rahat yaptı. Bol bol pırt yaptı 😍 biz memnunduk. Herhangi bir yan etki şikayetimiz olmadı. Çok geçmiş olsun minik kuşa acil şifalar diliyorum 🌸