Kızlar 18 günlük bebegimin birkaç gündür burnu tıkalı uzman bir doktordan dinlediğim kadarıyla yenidoğan da öksürük burun tıkanıklığı hıçkırık normalmiş. Grip mı diye de supheleniyorum hastaneye gitmek istemiyorum. Geçer diye bekledim fakat geçmedi eşime serum fizyolojik aldırdım. Ancak günde 5 6 kere demiş eczacı bana çok geldi kullanımını bileniniz var mı? Rica etsem