Elol başvuru için direkt başvurı merkezleri var ilçelerde orakardan herhangi birine gidip bir vesikalık kimlik kartı ve 10 tl ödeyip alabiliyorız bende tatil dönüşü alıcam🤗 ay pandemiden sonra ilk kez metroya bindim 3.50 basıyor olduğunu yeni öğrendim😁😁😁