DogaLina Svdasya her bebege göre değişir bu. Sma bizde gaz yaptı aptamişe geçtik 8 aylık olduk hala devam
Ozlemkose85 Svdasya dogdugundan beri bebelac gold kullaniyoruz.gelisimi herseyi cok guzel.5 aylik olacak bebegim
Merve6475 Merve_Mila aynen bizde ona gectik cok iyi geldi bebeklerime bi eczanede bulduk oradan alıyoruz hatta indirimde şuan siz ne kadara alıyosunuz ?
Merve_Mila Merve6475 aynen öyle malıyetlı bı mama ama gazı alıp goturunce fiyatına bıle bakamıyo ınsan 😊