hafif kusuyorsa bence sorun yok. Bebeğini emzirirken ara ver gazini çıkar öyle devam et. Bitince de mutlaka gazını çıkar. Benim bebeğimin ne zaman gazini çıkarmasam dediğim şekilde, kusuyor onu farkettim. Birde mideleri eksiyor sanki gaz yüzünden kusmugu kokulu oluyor