4 aylık bebeğim var kontrole gittik bu ay 500 gr almış🥺 sadece emziriyorum aslında doğum kilosu 3300 bu kontrolde 6300 olmuş hemşire protein ağırlıklı beslen sık emzir dedi 5 dakıka emıyo ağlıyo sonra dedim red başlıyor sabırlı olursan atlatrsın dedi başına gelen var mı acaba nasıl beslendiniz nasıl bir yol uyguladınız???