ysmn_cnyt ilk sma aldim dogdugunda iyi geliyor sandim elime her para geçtiğinde aldim sonra kabiz oldu anladık mamadan elimde sma lar kaldi . Sonra evolvia aldim 1. Kutuda oda iyiydi sonra ben büyük kutu aldim 2. Kutuya geçtim kizimda reflu var aşırı kusuyordu doktor başka mama onerdi gaz ve reflusu icin mecbur bu mamalar da elimde kaldı