Mavi0688 beni en çok zorlayan kısım; akşam 10 da uyuyup 1-2 gibi kalkıyor ya, işte bidaha tekrar emzir altını al uyut derken saatler geçiyor uykusu açılıyor tekrar uyutmak tam bir zulüm bazen sinirden uykusuzluktan ağlıyorum artık siz nasıl idare ediyorsunuz?