Helenyaz Sndskrsn yok vermiyorum. ısrarla dr uma sordum ama “mamayı ölçüsünde hazırla su verme” dedi. Zaten mideleri küçük olduğu için su gereksiz yer kaplayıp alması gereken gıdanın alınmasını engelleyip büyüme geriliğine sebep olabiliyormuş.
Deletedmom348 Sndskrsn veriyorum canım. 3 aylık olunca başlamıştık. Doktor 30 ml i geçmesin günlük belirli aralıklarla verebilirsin demişti
GoGirl Sndskrsn ben vermedim bazi doktorlar verin diyor bazilari anne sutu de alsa mama da gerek yok dyr iki cocugumada 5vaya kdr vermedin
Mom090 Sndskrsn mama sonrası ver artık su ama 1 çay kaşığı fln ben öyle yapıyordum hele birde şimdi çok sıcak
Mom090 Sndskrsn gelişim geriliği fln olmaz saçmalık o ben 2 dra birden gidiyorum kızım alerjik olduğu için ikiside ver dedi mama su ihtiyacını karşılamaz mama sonrası 1 çay kaşığı ver yanar yavrum bu sıcakta yazık günah ☺️
Defnella Vermiyorum. Tabi doktoruma bu konudaki fikrini sormadım, eğer çok terler ve su kaybı yaşadığını farkedersem veririm.
Anneyeni Sndskrsn bende gun icinde veriyorum bebegim 3.5 aylik malum havalar cok sicak suyun bir zararı olacagini dusunmuyorum
Bezelyeveannesi Sndskrsn 2.5 aylik ben veriyorum bazen iciyor bazen icmiyor ama 3 4 cay kasigi veriyorum
afs9mart Sndskrsn yo ben verçtorum hiçte karnı şişmiyo suyuda mamayıda içiyo 4 5 cay kasıgı veriyorum kızıma yetiyo 4 aylık