yavuzselmmmm88 Bebeğim 2 ay 4 günlük erkek bir bebek 3800 doğdu en az kaç kilo olmalı bu ayda gözüme zayıf gözüküyor anne sütü alıyor acaba sütüm mü yaramıyo 1 hafta önce fln doktora gittik 5 800 cıktı evdeki ayak tartışına koyduk 5 kilo cıktı
Sulegorkem yavuzselmmmm88 canım bebeğin çok normal kilosu neredeyse 6 kilo olmuş evdeki tartılarda bebeklerin kilosu tam anlamıyla doğru çıkmıyor hiç zayıf değil bebeğin kafandan zayıf olduğu düşüncesini atmalısın
Edauu yavuzselmmmm88 masallah benim 3525 dogdu 2 ayında 5250 gsyeet iyi bence suan da 2 15 günlügü z 5750
Heide yavuzselmmmm88 boyu uzunsa size zayıf gözükebilir ama bmce tam kararinda almis. Ayak tartisda doğru sonucu vermez
yavuzselmmmm88 Betull28 canım gözüme zayıf gözüküyor acaba bebegin zayifladimi diye düşündüm emmesin de zorluyor beni ondan
Minnakseven yavuzselmmmm88 normal kilosu hatta iyi almış.bebekler 3.ayda boğumlanmaya başlıyo gözünüze zayıf gelmesi ondandir
yavuzselmmmm88 Minnakseven öyle mi valla benim ilk bebegim ondan korkuyorum ac mi kalıyor diye bir kaç gündür emme sorunu yaşıyım doğru dürüst emmek istemiyor 5 dk fln emiyor büyüdüğü için mi az emiyor oyle
Minnakseven Minnakseven benimki de aynı 2 ay6 günlük bu ara çok emmiyor ağlıyo ama ben mama veriyorum biberonla o yüzden meme reddi diye düşünüyorum
Aybo yavuzselmmmm88 bizde 1 ay 21 günlüğüz 3940 doğdu, 3740 ile çıktık hastaneden, 45 günlük Ken 5010 Du, doktorumuz çok iyi dedi seninki de öyledir ii yani,
Gizemert yavuzselmmmm88 bizde de aynı sorun oldu biberonu bile tutmuyordu artık doktora götürdük boğazında aft çıkmıştı 😏
Gizemert yavuzselmmmm88 aylık en az 500gr almasını normal kabul ediyorlar. Öaşallah sütünde yarıyor demekki. Hem canım çok kiloluyu da taşımak zor 😁