Tortilla_ Zeynepink doğumdan 35 gün sonra oldum. 2.adetim 15 gün gecikti sonraki 4 gün ve şuan hala 4 5 gün gecikti. Düzensizlik devam ediyo
Sophie8 Zeynepink maalesef öyle bir algı var 40tan fazla olan bile var. Hatta bir süre düzensiz de devam edebilir ya da eski düzene de girebilirsiniz
Sophie8 Zeynepink inanın hiç hatırlamıyorum galiba 3.ayda olmuştum ama hala düzene girmedi 🤷🏻♀️ (17aylık bebeğim)
Tortilla_ Zeynepink 35 gün olduktan sonraki 2.adetim 15 gün gecikti sadece. Ve her ay oluyorum. Geçen ay 4 gün gecikmişti bu ay yine 5 gün gecikti ve hala olmadım bekliyorum