Defnelinamm12 Aynı dertten muzdaribiz canım gerçekten öyle zor ki doğdu doğalı hep mızmız ağlak bir bebek😫. Uykusunu da alsa karnı da doysa yok yani çok sıkılgan hep kucakta durmak istiyor bugün tam 2 ay 29 günlük oldu😌 Hep düzelir gazdır denildi ama yok sadece gaz değil bunu huy edindi resmen. Zaten başlı başına bi sorumluluk bebek büyütmek zor hani bide böylesi daha fazla zor oluyor. Kimsede durmuyor kucaklarinda dahi olsa bi bende ve benim annemde sakin kalıyor. Bu yüzden annemlerdeyim 2 aydır 😥