Kızlar selam çok yakın bir arkadaşım hamile ve doktor arayisinda ben bilge de oğuz beye gidiyordum aşırı memnundum ama onların da doğum sistemi berbat hiç kimseyi almadılar yanıma dogumganede bekledim bütün gün diğer doğuran kadınlarla o çığlıklar acı çeken suratlar mahvoldum o yüzden kendi doktorumu oneremiyorum sizin onerebileceginiz bir doktor var mı