Annnisshhh bizde 56 günlüğüz ne zaman ısterse o zaman verıyorum çoğunlukla ıkı saate bır acıkıyor.oncesınde gece de ıkı saatte bır verıyordum dokturumuz gece uykusunu bölme 4 saate kadar elleme zaten acıkınca uyanır o sen rahat ol dedı sımdı saat kurmuyorum kendı uyanıyor