Deletedmom265 Canlarım güzellerim bebeğimin burnu akmaya başladı ilerlemeden yok etmek istiyorum ilaç vermek istemiyorum zorda kalmadan doğal yöntemle nasıl kurtulabiliriz acaba önerisi olan var mı 🙌
Seherronya Deletedmom265 bebişim kuşburnu varsa kaynat birazcık içir çok iyi geliyo benim kızın burnu akıyıdu kuşburnu verdim ertesi güne hiç birşeyi kalmadı 🥰🥰
Deletedmom297 Deletedmom265 merhaba canim ne kadar dogru bilmiyorum ama ben şöyle bir yazi okumustim. Taze limoni kesip bebegin ayaginin altina suruyorsu guzelce kurumasini bekliyorsun corabini giydiriyorsun sonra. Gunde 4 5 kere yapabilirsin gribi söküp atiyormuş. Zararsiz bisey istersen dene. Ben daha hic denemedim
Kekmez Deletedmom265 tavuk suyuna çorba sarımsak terbiyeli bol limonlu gerçekten çok iyi gelir harika bir bağışıklık güçlendiricidir hatta tavuk eğer köy tavuğu falan bulabilirseniz harikadır hemen toparlar
Deletedmom265 Deletedmom297 ateş düşürücü diye biliyorum ben onu ya bi araştırayım tekrar teşekkür ediyorum❤
Seherronya Deletedmom265 hiç bilmiyorum canım bana o zaman kaynanam köyden getirmişti ama vardır aktarda diye tahmin ediyorum 🥰