serapatl valla canım 3 saat arayla sağdım o dönemde gayet ıyı ıdı ama benımkı sımdı 8,5 aylık hala sağıyorum gercı sutum çok azaldı yok denecek kadar az mamaya gectığımızden berı gecelerı ıyı uyuyo sanırım o dönemde sutum yetmedığınden dolayı acmıs uyumuyodu ana yüreği hala sağıyorum ama 2 gögüstende 40 falan anca cıkıyo 😔