Benimkininde genzine kaçıp bebeğim tıkanıyordu.malesef her memeyi alışında bu başımıza geldı.hatta boğülcak die çok korktuğum oldu.sütümün tazyikli oldugunu duşunup sutumu azcık sağıp memeyi tekrar versim ve yine qynı durumla karşılaştım.doktorumuza danıştiğımızda biberonla ver bakalım ne olcak dedi.biberonla vereigimde hicbir sorun olmadı.Allah koruaun bişey olur diye şimdi sütümü sağıp veriyorum.emzirmeden daha zorlu bir yol sağma işlemi.ama napalım bebegıme bisey olmasın.şuan 6.ayı geçtik ve sutumdede azalma yok.cok sukur bebegimizde iyi.